poniedziałek, 19 maja 2014

Prezentową butelkę.

Prezenty, które robię lub kupuje są zawsze w jakiś sposób opakowane. Nie ważne czy jest to wino, pudełko czy koperta. Staram się opakować je oryginalnie. Poniżej butelka, którą zrobiłam na ślub znajomych. 



Do wykonania potrzebowałam:
  • wina,
  • kartki z bloku technicznego lub takiej kupionej specjalnej w papierniczym,
  • ozdobna serwetka,
  • drewniane serduszko,
  • kawałek wstążki,
  • ozdobne naklejki (kiedyś pełno było ich w Biedronce),
  • klej,
  • dziurkacz.
 


Z kartki wycięłam kawałek, tak aby objął butelkę z dwóch stron zrobiłam dziurki dziurkaczem. Przewiązałam wstążką, podobnie do gorsetu. Można podkleić lekko kartkę i przykleić na butelkę, żeby lepiej się trzymała. Wycięłam element ozdobny z serwetki i przykleiłam na kartkę.

Na drewnianym serduszko, zakupionym w papierniczym, nakleiłam kawałki serwetki, białą i kolorową kartkę, na których napisałam życzenia, naklejki, serduszka i wstążkę. Wstążką, przeciągniętą przez dziurkę w serduszko, przywiązałam całość do butelki.

Na dole pod kartka i serwetką nakleiłam kilka serduszek. Razem z butelką wręczyliśmy młodym kopertę przyklejoną do drewnianego stojaczka. Nie zrobiłam niestety zdjęcia, ale stojaczek wyglądał identycznie jak ten na poniższym zdjęciu po prawej stronie.
Zdjęcie znalezione w internecie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz