środa, 7 maja 2014

Majowa playlisty

Każdy z nas chyba przeżył coś takiego, że gdy usłyszał jakąś piosenkę to poprawił mu się humor. Mógł to być kawałek,  który dobrze znasz, dobrze wspominasz lub taki, którego słyszysz pierwszy raz w życiu.

Ja bardzo  lubię słuchać muzyki. Uspokaja mnie, odpręża, poprawia nastrój, towarzyszy w sprzątaniu, gotowaniu, sporcie i rekreacji. Przy słuchaniu muzyki lepiej mi się myśli,  jestem bardziej kreatywna i zapominam o problemach lub czasem znajduje na nie rozwiązanie.
Rano szykuję się do wyjścia z domu, słuchając radio. W samochodzie bez muzyki nie dałabym rady. W czasie dłuższych podróży, podczas jazdy, słuchając muzyki wydaje mi się jakby czas leciał szybciej. Jest wiele momentów w moim życiu w których towarzyszy mi muzyka.
Raz w miesiącu odświeżam playlistę.
Chciałam podzielić się z Wami, niektórymi pozycjami jakie możecie znaleźć na mojej playliście. Często są to różne style muzyczne, nowości,  starocie, tak naprawdę wszystko to co w ucho mi wpadnie. Poniżej przesyłam kilkanaście piosenek. Do słuchania o każdej porze, w towarzystwie lub samemu. Mam nadzieję, że dadzą Wam tyle radości ile mi dają, każdego dnia:

To piosenki, które są ze mną od pewnego czasu i chciałam się z Wami nimi podzielić oraz takie, które dodałam do playlisty wczoraj. Mam nadzieję, że dostarczą Wam tyle pozytywnej energii i dobrego humoru co mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz