poniedziałek, 19 maja 2014

Oryginalny prezent urodzinowy.

Każdy z nas chyba lubi dostawać prezenty, są też tacy, którzy nie tylko lubią je dostawać, ale także rozdawać. Ja uwielbiam to robić. Za każdym razem kiedy mam okazję do obdarowania kogoś prezentem, długo zastanawiam się co mogę tej osobie dać, ale też co mogę dla niej zrobić. I tak za każdym razem, gdy ktoś z moich bliskich ma urodziny, imieniny lub inne swoje święto, nie tylko kupuje prezent, ale staram się zrobić coś ręcznie. Poniżej przykład takiego prezentu. Pudełko z niespodzianką dla przyjaciółki w dniu jej urodzin.

Jak zrobić wieczko do pudełka oraz kokardkę znalazłam na Internecie. Z tego co pamiętam na YouTube.
Samo pudełko to szablon. Po zobaczeniu środka zobaczycie jaki.


Po zdjęciu wieczka, pudełko rozpadało się na cztery części. W środku wyglądało właśnie tak. Zamalowane pola to pieniążki, które dałam przyjaciółce na tatuaż, który robiła sobie z okazji urodzin. Pudełeczko przygotowywałam ok. 8 godzin, bo chciałam, żeby było idealne. Co z tego, że wykonanie tego prezentu zajęło mi mnóstwo czasu, gdy zobaczyłam uśmiech i radość przyjaciółki, byłam w pełni usatysfakcjonowana i zapomniałam, jak bardzo nie lubiłam tego pudełka podczas jego wykonywania.

Uważam, że obok głównego prezentu, prezenty hand-made pojawiają się coraz częściej. Ku mojej uciesze, stają się coraz bardziej modne. Tymi drobnostkami możemy pokazać drugiej osobie, że ją lubimy, zależy nam na niej i jest dla nas ważna. Przekazujemy informację: zrobiłem to z serca dla Ciebie, jesteś dla mnie ważny/ważna. Już niedługo mam urodziny i szczerze mówiąc nie mogę się doczekać co dostanę!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz