piątek, 23 maja 2014

Białe zęby

Uśmiech to wizytówka. Można by powiedzieć, że jest to najpiękniejsza naturalna biżuteria jaką mamy. Polacy dbają o zęby mniej lub bardziej. Jednak chyba każdemu dbającemu, zależy na tym by mieć, zdrowe i piękne, białe zęby. Czy to możliwe, że sposobem na całe zło jest skórka od banana?

Do żółknięcia zębów oraz pojawiających się przebarwień przyczynia się wiele czynników. Gabinet stomatologiczne oferują szeroką gamę usług związanych z wybielaniem. Na rynku jest mnóstwo past i preparatów do wybielania zębów. 

Hollywoodzki uśmiech!!

Szczotkowanie zębów, płukanie jamy ustnej płynami antybakteryjnymi oraz nić dentystyczna to postawa. Ale jak się okazuje nie trzeba wydawać dodatkowej fortuny na białe ząbki. zbawieniem podobno jest skórka od banana.

Sposób znany od wielu lat. Ma wielu zwolenników. Skórka od dojrzałego banana zawiera magnez, potas, w mniejszym ilościach żelazo, cynk selen, jod, mangan, fluor i oczywiście minerały o działaniu wybielającym. To właśnie wapń, potas i witamina D pomogą Ci się cieszyć wymarzonym uśmiechem. Ponadto składniki zawarte w skórce nie niszczą szkliwa, więc ta metoda jest całkowicie bezpieczna dla naszych zębów.

Jak to robić mam:

  • Po umyciu zębów, wypłukaniu i oczyszczeniu zębów nicią dentystyczną, obierz banana. Wybierz najbardziej dojrzałego, bo ten posiada najwięcej potasu.
  • Wewnętrzną częścią skórki banana delikatnie nacieraj zęby przez około dwie minuty.
  • Należy powtarzać tą czynność zarówno ranem, jak i wieczorem.
  • W przypadku posiadania kamienia nazębnego, należy wcierać skórkę dłużej.
Po przeczytaniu tych rewelacji o bananowej skórce, pomyślałam że to niemożliwe. Na internecie jest pełno zdjęć, które pokazują rezultaty:

Nadal jestem lekko sceptyczna do tych zdumiewających właściwości, ale postanowiłam spróbować. Mam tą miarkę wybielania z któregoś produktu wybielającego, więc będę mogła ocenić rezultaty.

Dorzucam rysunek, który mnie zaciekawił:



1 komentarz:

  1. Na szczęście trafiłem do Centrum Stomatologii Dentech (http://www.centrum-stomatologii.pl). Szybko wyleczyli moje zęby.

    OdpowiedzUsuń