czwartek, 8 maja 2014

Hybrydowe paznokcie

A co to takiego właściwie jest?
Kobiety od wielu lat dbają o swoje dłonie. Smarujemy je kremami, moczymy w jakiś miksturach, kupujemy specjalne maski na dłonie. Która z nas nie spała w rękach z dużo ilością kremu i w rękawiczkach bawełnianych. Do tego kochamy malować paznokcie i denerwujemy się, wtedy kiedy lakier odpryśnie lub nie zaschnie do końca i odciśniemy coś na nim.
Ze względu na to, że zawsze się śpieszę, wszędzie mi prędko i z natury jestem niecierpliwa, tradycyjne malowanie paznokci zazwyczaj kończyło się klęską. To nie antyreklama lakierów do paznokci. Jak widziałam co dziewczyny potrafią robić sobie na paznokciach i jak to ślicznie wygląda, pomalowane zwykłym lakierem, to najnormalniej w świecie zazdrościłam im. Też chciałam mieć ładne paznokcie. Próbowałam tipsów żeli, ale jakoś nie mogłam się przekonać. W końcu znalazłam sposób na ładne paznokcie. Właśnie hybrydy, okazały się odpowiednie dla mnie. wyglądają jak zwykły lakier i zawsze można narysować lub nakleić jakiś "bajer". 
Lakiery hybrydowe to połączenie lakierów do paznokci i żeli do manicure. Nakładana warstwa jest cienka i wyglądają bardzo naturalnie. Są hipoalergiczne. Utrzymują się nawet do 21 dni. Ja staram się robić je trochę częściej, ale nie ze względu na to, że się w jakiś sposób niszczą, ale dlatego, że moje paznokcie dość szybko rosną. Gdy odrost jest za duży wyglądają nieciekawie. W salonie kosmetycznym, z którego usług korzystam, często na paznokcie hybrydowe jest korzystna promocja.
Poniżej przedstawiam kilka przykładowych kombinacji, które miałam na swoich paznokciach:

Co jakiś czas, gdy uzbiera mi się tych zdjęć trochę, postaram się wrzucać nowe wymyślanki.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz