piątek, 11 lipca 2014

Top komedii


<---To dopiero komedia. Bardzo lubię oglądać filmy i czytać książki. Ostatnio złapałam się na tym, że oglądam lub czytam to samo ponownie. Postanowiłam tworzyć listy moich ulubionych filmów. Są to pozycje, które chciałabym Wam polecić i takie, które mogłabym obejrzeć jeszcze raz, a nawet kilka razy.

Zaczynam od filmów z gatunku komedia. Dlaczego? ..bo uważam, że to dobry początek!
Nie będę dodawać opisów tych filmów, jedynie same tytuły. Jeśli, któraś propozycja Was zainteresuje, to na pewno będziecie chcieli przeczytać rzetelniejszą recenzję.
Na moich listach znajdą się nowości i filmy sprzed lat. Niektóre z propozycji będą pasowały też do innych gatunków, będę je zamieszczać jednak tylko raz. Pozwólcie, że będzie to moja subiektywna ocena i zdecyduje do którego gatunku, według mnie bardziej należą.

Ułożenie listy jest przypadkowe. Gdybym miała wybierać wśród tych filmów, to nie wiem czy bym kiedykolwiek skończyła ten post. 

  1. Millerowie
  2. Last Vegas
  3. Seria z Kargulem i Pawlakiem
  4. Nietykalni
  5. Seksmisja
  6. Forrest Gump (ciężko wybrać pomiędzy dramatem, a komediom, zostawiam tak)
  7. Chłopaki nie płaczą
  8. Kiler
  9. Choć goni nas czas (ten film wzrusza mnie niesamowicie, ale często przy nim śmieję się do łez)
  10. Powrót do przeszłości i przyszłości
  11. Kac Vegac
  12. Ted
  13. Filmy z Luisem De Fune (chyba ze względu na moich rodziców, którzy bardzo lubią z nim filmy)
  14. Johnny English
  15. Sąsiedzi (2014)
  16. Bad Boys
  17. Zróbmy sobie wnuka
  18. Zakonnica w przebraniu
  19. Maska
  20. Kevin sam w domu i Nowym Yorku (no sami przyznajcie!)
  21. I kto to mówi
  22. Pogromcy duchów
  23. Komedie z Adamem Sandlerem
  24. Naga broń
  25. Faceci w czerni
Pewnie jest jeszcze mnóstwo ciekawych tytułów, ale niestety nie mogę sobie teraz przypomnieć. Zaktualizuje, jeśli coś mi się przypomni. Podejrzewam, że każdy z Was ma swoją perełkę, niekoniecznie z mojej listy. 

Nie pisałam tu bajek, bo postanowiłam zrobić o nich osobny post.

Tymczasem no cóż, miłego oglądania.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz