piątek, 25 kwietnia 2014

Kuchenne smaki- czyli co w Kuchni znaleźć można

Z życiem jest jak z go­towa­niem – we wszystkim trzeba sta­rać się zacho­wać od­po­wied­nie proporcje.
A i tak większość mu­simy ro­bić „na oko”, bo nikt nie dał nam przepisu. 




Od zawsze spędzanie czasu w kuchni, podglądanie gotującej mamy było dla mnie przyjemnością. Od małego podpytywałam babcie i mamę o receptury. Cieszyłam się jak podawały mi "przepis" na coś pysznego, a jak pytały: Czy czegoś tu jeszcze brakuje?/ Chyba o czymś zapomniałam? Sprawdzisz i powiesz mi o czym? Byłam w siódmym niebie! 
Kucharka raczej ze mnie żadna, raczej amatorka, która uwielbia narobić mnóstwo bałaganu, z którego czasem wychodzi coś smacznego:)   
Chciałabym dodać tutaj do kociołka jako składnik główny przepisy, zdjęcia, szczyptę odkrywania nowych smaków, odrobinę ciekawostek o kuchni, kuchniach świata i gotowaniu, zabarwić to zdrowym jedzeniem i trybem życia. Wymieszać i życzyć smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz