sobota, 26 kwietnia 2014

Kiedy jesteśmy w opałach, kanapki zawsze się sprawdzą

Dzisiaj zaproponuję Wam kolorowe kanapki z wykorzystaniem chleba tostowego. 
Miałam dzisiaj niezapowiedziane odwiedziny znajomych. Ciężko było mi znaleźć coś odpowiedniego, żeby położyć na stół. Pojedyncze składniki nie nadawały się do osobnego podania. Postanowiłam połączyć je w jedną całość:)
Potrzebujemy:

Oczywiście składniki można dobierać według własnych upodobań oraz możliwości. Na koniec znalazłam i dodałam trochę kukurydzy konserwowej, fasoli czerwonej i rzodkiewki.
Pasty, które użyłam do posmarowania chleba, są zrobione przeze mnie. Bardzo lubię pasty, serki i właśnie zamiast masła staram się ich używać.
Krok I. Smarujemy kanapki:

Krok II. Kroimy je po przekątnej:

Krok III. Dekorujemy.
Tutaj możemy sobie pozwolić na dużą fantazję i dowolność. Moja zasada przy robieniu właśnie kanapek czy babeczek, mają wyglądać tak samo. Czyli, jeśli kanapki są z pastą z suszonych pomidorów to daje i układam na nich te same składniki w ten sam sposób. Uważam, że przygotowane w taki sposób bardziej cieszą oko. My też sobie oszczędzamy czasu i kłopotu na wymyślanie ułożenia lub dobierania składników, do każdej kanapki.


Kanapeczki układamy na talerzykach. Można pokusić się o przystrojenie talerzyków, ja jednak ze względu na goniący mnie czas, zrezygnowałam z tej opcji.
Gdybym miała...
  • kiełki,
  • słonecznik łuskany,
  • kabanosy,
  • oliwki czarne i zielone,
  • grzybki marynowane,
  • groszek konserwowy,
  • inny rodzaj sałaty,
  • śliwki i morele suszone
... to z pewnością bym ich użyła.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz